אינסיגניה אחד שיודע


החתימה הייחודית שלך
אם אתה רץ עם העדר - כנראה שתהיה כמו כולם. אם אתה חושב מחוץ לקופסה, יוזם מהלכים, וזה שמוביל את העדר - תדע להעריך את המסר העוצמתי של אופל אינסיגניה

עשית את זה. הגיע הזמן לקנות מכונית מנהלים, מכונית מנהלים כמו שצריך - עם אפקט כניסה אבל לא ראוותנית. כזו שתשדר שהיא יוקרתית ואיכותית אבל גם מצד שני שהיא לא יותר מדי מנקרת עיניים - נובורישית או מזוהה עם טעמים שונים משלך. משהו שצריך להיות קודם כל תפור עליך, ביטוי מושלם שלך, וגם תענה על הצרכים האובייקטיביים - אבל עם הטוויסט של ערך מוסף איכותי ודינאמי. מכונית בעידן טכנולוגי, עתיר ידע אך עם מודעות לסביבה, שגם תשקף זאת באביזרים מתוחכמים רבים וגם תיתן ביצועים, וגם תיתן חיסכון - ואיכות של מוצר פרימיום. כמו שאתה רגיל.

חישבו "אופל אינסיגניה". מכונית המנהלים הבכירה ביותר של אופל. נתחיל במנועים: יש שניים, אחד שמכוון לחיסכון ופעולה יום יומית שקטה ואחד שמכוון לביצועים. שניהם כמובן מנועי טורבו. המנוע הראשון של אופל אינסיגניה הוא מנוע בנפח 1.5 ליטר שמפיק לא פחות מ-165 כוחות סוס. הקטע הוא כמובן מגדש הטורבו, שמוסיף כוח אבל יותר חשוב מזה: הוא מוסיף מומנט. כלומר גמישות וזמינות כוח: המנוע של אופל אינסיגניה מפיק לא פחות מ-25.4 קג"מ של מומנט (נתון שהכרנו בעבר רק ממנועי 2.5ל' ללא טורבו), שזמינים כבר ב-2,000 סיבובים לדקה, כלומר יש תאוצה בכל מצב וגם חיסכון מרבי בדלק. ולמי שמעוניין בביצועים יותר חזקים, יש גם גרסה עם מנוע טורבו גדול יותר: תכירו את האינסיגניה 2.0, שמצוידת במנוע בנפח 2.0 ליטרים. המנוע הזה מפיק 260 כוחות סוס, כלומר הרבה יותר מכמה וכמה מכוניות ספורט. והוא גם גמיש במיוחד: 40.8 קג"מ של מומנט ב-2,500 סיבובים לדקה (תבדקו זה כמו V8 אטמוספרי). כדי שהכוח הזה לא יאבד, האינסיגניה 2.0 מצוידת גם במערכת הנעה כפולה אקטיבית (כאופציה), וזה אומר כמובן שהיא אוחזת. בכל תנאי ובכל מהירות - זו מכונית לנהג שיודע את העבודה - ומסוגל להעריך את העוצמה הדינאמית שמגיעה עם מערכת הנעה כה חזקה.

אבל בתכלס, המנוע הוא רק חלק אחד בפאזל המרכיב מכונית מנהלים מוצלחת. כדי שמכונית מנהלים תהיה מפנקת באמת, צריך גם אבזור. לא אבזור שיש בכל מכונית, אלא אבזור ייחודי – כמו מערכת שמאפשרת קידוד של עד שמונה מפתחות שונים לכל אינסיגניה, כשכל מפתח נושא עליו קוד ייחודי שכולל את ההעדפות של הנהג, למשל תנוחת הישיבה, תחנות מועדפות ברדיו ואפילו פרופיל נהיגה. אבזור ייחודי זה אומר גם מערך עשיר של מערכות בטיחות אקטיביות, כמו סייען בשמירה על נתיב לרגעים הקריטיים שבהם תשומת לבו של הנהג מוסחת לרגע. אבזור ייחודי אומר גם מערכת בלימה סמי אוטונומית במצבי חירום, שיכולה לצמצם את הנזק בתאונה או לסייע לנהג להביא לעצירה מלאה על ידי הגברת עוצמת הבלמים. אבזור בטיחותי פירושו מערכת HUD, כלומר צג מידע עילי שמציג בפני הנהג את מידע אודות הנסיעה, במיוחד המהירות, בלי שהנהג יצטרך להסיר לרגע אחד את העיניים מן הכביש - טכנולוגיה של מטוסי קרב, לכביש.

מעבר לכך, כדי שמכונית מנהלים תהיה באמת מכונית מנהלים, היא חייבת להיות מרווחת: לא רק מקדימה, גם מאחור. כי שם מארחים את המשקיעים מחו"ל שבאים לראות את המיזם. הנתון הקובע הוא בסיס הגלגלים. עזבו אתכם לרגע מכמה המכונית גדולה, מפגוש לפגוש. בסיס הגלגלים הוא כמה מרחק יש בין הגלגלים בחזית ואלו מאחור. ככל שהמרחק הזה יותר גדול כך לנוסעים שיושבים בין הגלגלים מקדימה ומאחור יש יותר מקום. נתון בסיס הגלגלים של אופל אינסיגניה הוא 2,829 מילימטרים. מדובר באחד מבסיסי הגלגלים הגדולים בקטגוריה, גם יותר גדול מבסיס הגלגלים של כמה מכוניות מנהלים מובילות. המשמעות היא שאפשר לשבת ולמתוח רגליים גם בספסל האחורי. גם הרוחב הפנימי קובע: זה של האינסיגניה עומד על 1,607 מילימטרים, כלומר היא לא רק ארוכה, היא גם מרווחת לרוחב. לא חייבים להתחכך כתף בכתף.

וכמובן, לפעמים אנחנו דווקא רוצים שיבחינו בנו, אבל שיבחינו נכון. לכן אינסיגניה מעוצבת כמו אופל: הגריל הקדמי נוכח, הסמל של אופל ששני פסי כרום יורדים אליו מהצדדים, חישוקי סגסוגת גדולים, זו לא מכונית של שופוני, זו מכונית שמבחינים בה בכל מקרה, ומהסיבות הנכונות. קווי גוף המעבירים את המסר והתחכום של מכונית המנהלים המתאימה לדור חדש של מובילי דעה.

עדכן פרטיך ונשמח לחזור אליך בהקדם