גרנדלנד X אחת שיודעת


גדול בפרטים הקטנים הצד שלה
גם חתיך, גם חכם, גם מפנק וגם מתאים בול למשפחה שלך. יש יותר טוב מזה?

אמא שלי, כשהיתה הולכת עם אבא שלי לקנות רכב חדש, בשנת טרפפ״ו, לא היה אכפת לה מכלום - לא המותג, לא המנוע, גם לא אם היה מספיק מקום בשבילנו. ׳מה אני מבינה באוטו?׳, היתה אומרת. אבא שלי היה עושה את הביזנס ושואל את השאלות החשובות והיא היתה מחכה שהעסקה תסגר והבחורצ׳יק יוציא את קטלוג הצבעים. זה היה התענוג הקטן שלה פעם בשלוש שנים, כשהגיע הזמן להחליף רכב.

שלא כמו אמא שלי, אני מהמילניום הזה. לא אשקר, המספרים ונתוני המנוע - הם לא באמת מדברים אליי, ואני מניחה שאני די ממוצעת בעניין, אבל אני יודעת בדיוק מה אני רוצה ומה חשוב לבדוק כשאני בוחרת רכב חדש, ואת יודעת טוב כמוני שלא צריך להיות גבר שעונה לשם אלברט איינשטיין כדי לקרוא תוצאות של מבחני ריסוק ולהבין מה מתאים ומה לא מתאים להיות הרכב של הילדים שלך.

כשהציעו לי לבוא לבחון את הרכבים של אופל אמרתי ישר שלמרות שאני לא מבינה גדולה ברכב, אין יותר מתאימה ממני. אני אמנם לא פריקית של תיבות הילוכים, אבל אני מומחית בסטייל ובזיהוי איכות מקילומטרים. ככה למשל אני יכולה להגיד לך שאם אתם מתלבטים בין משפחתית רחבה ל- 4X4 שיפתור איזה משבר יומולדת עגול שלך או שלו - רכב כביש שטח הוא הפתרון. בעצם, הוא הפתרון כמעט לכל אחד היום, ואופל מצטיינת בקטגוריה.אז הפעם קבלי את הגרנדלנד X ופירוט למה הוא בול הרכב שחיפשתםם.


קודם כל הוא בטוח ברמות על. הוא מצויד במערכות בטיחות מקוריות-אקטיביות, שבלי ללכת סחור סחור, זה אומר שיורדת לך מהכתפיים האחריות לצעוק וללחוץ על הברקס הדמיוני כמו אמא שלך בכל פעם שנדמה לך שאתם עוד שניה מתנגשים ברכב שמלפנים. המערכות של אופל עושות את זה הרבה יותר טוב ממך ובשלושה מימדים - קודם כל, אם הרכב מתקרב באופן מסוכן לרכב שמלפנים, הגרנדלנד יבלום בעצמו. בום! אי אפשר לבוא אלייך בטענות, זה הרכב עשה.

גרלנד

דבר שני, יש מערכת שמתקנת סטיות. נכון שהיינו שמחות לאחת כזו גם בחיים, אבל ברכב זו התחלה טובה. המערכת שומרת על הרכב בנתיב הנסיעה ומחזירה אותו לנתיב במקרה שסטה. אם במקרה המערכת מזהה נהיגה לא יציבה שמצביעה על עייפות היא כבר תצעק ככה שתבינו שזה הזמן לעצור להתרעננות. שוב, לך אין יד בדבר, זה הרכב אמר. אבל בלי צחוק, הכי חשוב שהאופל גרנדלנד קיבל חמישה כוכבים במבחני הריסוק המחמירים ביותר. עם בטיחות אנחנו לא מתעסקות. רק הטוב ביותר בשבילנו. אז כריות אוויר דו שלביות מוודאות שתהיו בטוחים בדיוק במידה הנכונה, מנגנון מתיחה כפול בחגורות הבטיחות שומר עליכם פי שתיים במקרה של בלימת פתע, ושלא נדע ושלא נצטרך. יש דברים הרבה יותר מרגשים לדבר עליהם.

בואי נדבר על גודל. יגידו לך שרכב כביש שטח הוא קטן, ובכן, הוא לא. הוא אולי יותר קטן מ- 4X4 מפלצתי, אבל בניגוד לרכבי כביש שטח מיושנים יותר אופל כבר הבינה מה אנחנו רוצות (שקט במושב האחורי) והגרנדלנד הונדס בהתאם ומאפשר מרחב מפנק במושב האחורי, מבלי לוותר על הלוק המגניב והגבוה.

אם המרחב המפנק לא מספיק בשביל לשמור על שקט במושב האחורי אצלך, תודה לאל שחשבו גם על פינוקים משלימים. בשבילך, לא בשבילם. בגרנדלנד יש צג גדול שדרכו תוכלי לחבר את הסמארטפון ולנהל ממנו את כל ענייניך, כולל להתחבר ל- apple car play או ל-android auto .אם המכשיר שלך תומך טעינה אלחוטית תוכלי פשוט להניח אותו על משטח הטעינה ולפנות את שקעי ה- USB לחבר׳ה במושב האחורי. וכמובן שאפשר להגביר את המוזיקה לפול ווליום בלי להוריד את הידיים מההגה. פתרונות יעילים להשקטת המושב האחורי.

צריכה עוד פוש לשכנוע הפרטנר? תמיד טוב לדבר איתם על המנוע. לגרנדלנד יש מנוע עטור פרסים בטכנולוגיה סופר מתקדמת וחדשנית. מנוע טורבו בנפח 1.2 שיודע להפיק 130 כוחות סוס ולקחת את הרכב החתיך הזה מאפס ל-100 קמ״ש בפחות מ-11 שניות. ולמה זה חשוב? כי הוא רוצה רכב חזק אבל חסכוני. ותכל׳ס, גם את. צמצום צריכת הדלק והזיהום הם בונוס גדול במנוע הקטן והממזר הזה. הנתונים מראים שהוא צורך רק טיפה יותר מחמישה ליטרים דלק לנסיעה של 100 ק״מ. באופן אישי, כשאני שמעתי את זה התחלתי לחשב מה אקנה בעודף מצמצום צריכת הדלק החודשית.
אז שנוציא את קטלוג הצבעים?

עדכן פרטיך ונשמח לחזור אליך בהקדם