הפרסים של אופל אחד שיודע


בעולם יש עשרות מותגי רכב ומאות אם לא אלפי דגמים שונים. חלקם מגיעים גם אלינו וההיצע גדול ומבלבל

איך נדע מי יותר טוב? הנה שיטה בדוקה.


ההווה שייך לצעירים. השאר שייך לנו. תחשבי על זה שניה - כשהיינו ילדים ולמדנו לרכוב על אופניים בלי גלגלי עזר כשאבא דחף מקל של מטאטא מאחורה ושמר שלא נתרסק על הכביש, זה כל מה שידענו ויכולנו לדמיין לגבי רכיבה דו גלגלית. לפני כמה שנים אמרו לנו שממש תיכף יהיו אופניים עם מנוע ושכל רגע יצא גם מכשיר שילדים יוכלו לעמוד עליו בשתי רגליים והוא פשוט יסיע אותם על המדרכות במקום שיצטרכו לפדל או חלילה ללכת בשיטה הישנה והטובה של הנחת כף רגל ימין שמאל ימין וחוזר חלילה. תודי שלפני פחות מעשר שנים קורקינט חשמלי נשמע כמו הזיה, ושלא נדבר על העברת תמונות מטלפון לטלפון, כי איך אמורים להעביר תמונה דרך החוגה?! אבל עבור הילדים שלנו זו המציאות הכי בסיסית.

"לא קונים חתול בשק" - אומר הפתגם. ושוק הרכב הישראלי הוא כמו מדף עמוס לעייפה בשקים מלאים בחתולים. כולם טובים, כולם ברי ליטוף אבל מעטים לא ינשכו את היד המלטפת - שזו כמעט תמיד היד שלכם שנותרת מדממת ודואבת. וקניה של רכב חדש - בכלל המאמץ הכספי הגדול הכרוך בזה וההתחייבות ארוכת הזמן של שידוך כזה - היא תרגיל מתמשך בניהול סיכונים. דרך בדוקה לדעת יותר על האיכויות של המכוניות הטובות ביותר היא לחפש את אלו שזכו בפרסים - למשל המכוניות של אופל.

אופל ADAM - הכי יפה בקבוצת מיני. בגרמניה ובעצם ברחבי אירופה המגזין auto motor und sport הוא אחד החשובים והמשפיעים ביותר. לצד מבחני דרכים מפרכים, מדעיים ממש כמו שהגרמנים יודעים לעשות- מקיים המגזין מדי שנה משאל בקרב קוראיו לברר איזה מכוניות הכי יפות בעיני הציבור. 17,000 קוראים השתתפו בסקר והצביעו על האופל אדם כבחירה שלהם בזכות מפגש בין פיסול אומנותי לדיוק גרמני. זאת לצד אפשרויות רבות להתאמה אישית המאפשרות לכל נהג להתאים את אופל אדם לטעמו.

המנועים הכי טובים. שני רכבי הפנאי החדשים של אופל, גרנדלנד X ו-קרוסלנד X, משתמשים בשירותים של מנועי PURE TECH מתקדמים. ולא במקרה מכיוון שמנועים אלו זכו כבר ארבע שנים ברציפות בתואר מנוע "השנה". לא פחות מ-210 פטנטים נרשמו במהלך הפיתוח של מנועי 3 הצילינדרים האלו אשר מציעים שיפור בצריכת הדלק, תגובת מצערת מהירה יותר, צימצום מהותי של פליטת מזהמים ומבנה קומפקטי וקל משקל. זו הוכחה חד משמעית למקצועיות של צוות הפיתוח ומעגנת את העתיד של דור מנועי 3 צילינדרים חדשים.

הטובה בקבוצתה - אופל גרנדלנד X. זה לא סוד שקבוצת רכבי הפנאי היא החשובה ביותר בשוק הרכב כיום - וכאשר מגזין חשוב כמו OFF ROAD עושה סקר בין קוראיו - כולם מסתכלים. 43,500 קוראים השתתפו בסקר בו היה עליהם לבחור בין 174 רכבי פנאי שונים ב-12 קטגוריות. אופל גרנדלנד X ניצחה לא רק בזכות יכולתה הדינאמית והחדשנות הטכנולוגית שבה אלא גם בזכות הסטייל והעיצוב כמו גם השימושיות הרבה והאיכות של תא הנוסעים.

הטובה בקבוצתה מבחן ריסוק NCAP - אופל קרוסלנד X. בטיחות היא במרכז ההוויה של כל מכונית והיא אחד מעמודי התווך המאפיינים את הליבה של אופל. מבחני הריסוק של NCAP קובעים את הסטנדרט העולמי לביצועים של המכוניות כשקורה הנורא מכל - תאונה. ויצרני רכב רבים מראש מתכננים את המכוניות החדשות שלהם כדי לעבור את מבחני הריסוק האלה בציונים הגבוהים ביותר - ולא כולם מצליחים. לצד הגנה מצוינת על הנוסעים ברכב מצוידת אופל קרוסלנד X במערכות בטיחות מתקדמות כמו בלימת חירום אוטונומית opel eye - שזכתה לציון לשבח.

הכי אמינה בקבוצתה - אופל אינסיגניה. מחקרי השוק של J.D Power הם המקום ללכת אליו כשרוצים לבחון אמינות של כלי רכב. סקרי שביעות הרצון שלהם יכולים להרים דגם או מותג וגם להחריב אותו אם הנהגים שלהם רואים יותר מדי מוסך. ובכן סקר שנערך באירופה בקרב בעלי מכוניות בנות שנה עד שלוש שנים גילה שנהגים של אופל אינסיגניה הם בעלי שביעות הרצון הגבוהה ביותר בקרב בעלי מכוניות מקבוצת רכבי המנהלים. עדות לכך שאופל משקיעה יותר מאחרים באיכות של כלי הרכב אשר נמסרים ללקוחותיה ומשיגה בכך סטנדרטים גבוהים יותר של אמינות ועמידות לאורך זמן.

עדכן פרטיך ונשמח לחזור אליך בהקדם